2008. május 21., szerda

2 este alatt 98 napot

Az elmúlt 2 estémen az egyik kedvenc sorozatom - a Nip/Tuck - 5. szériáját néztem végig. Az 5. szezon 14 fejezetből áll, fejezetenként 45 -50 perc. Elég rendesen belehúztam, de az az igazság, hogy alig bírtam kikapcsolni a gépet, mert csak úgy szívta az agyam a történeteket. Egyiket a másik után néztem a végkimerülésig. Most már értem, hogy miért okoznak függőséget ezek a sorozatok.
A kés alatt 2 plasztikai sebészről szól, akik az arcok, mellek felvarrása mellett néha extra dolgokat is művelnek.
Amikor elkezdtem nézni a Nip/Tuck-ot, akkor azt hittem, hogy ilyen dokumentumfilm jellegű dolog lesz, de aztán egyre jobban belebonyolódtam a történetbe és maguk a történetírók is a vágások és a metszések helyett az emberi kapcsolatokra helyezték át a hangsúlyt.
Akit érdekel az 5. szezon az szóljon csak nyugodtan mert kölcsönadom a lemezeket, mert az biztos, hogy egy jó darabig sem a Viasat3 és sem más kereskedelmi csatorna nem fogja leadni.
Ja, csak gépen lehet megnézni, vagy DivX-es feliratlejátszós DVD Playerrel.

Nincsenek megjegyzések: