2008. május 28., szerda

Elkészült!

Egy újabb különleges ruhadarabbal gazdagodott a futókollekcióm. Ez a mostani termék voltaképpen egy egyszerű kis futópóló (XFact, ami a Hervis saját terméke), de mégis sokban eltér a hagyományostól, amit a boltban lehet kapni, ugyanis ez már személyre szabott, azaz rám :)
Már korábban bemutattam Nektek a CívisTigris logót és akkor azt ígértem, hogy majd egyszer ez a logó valahol szerepelni fog, és íme. A póló frontján látható szép nagy méretben. A jobb ujján - ha ráklikkeltek a képre jobban látszik - a kedvenc tüzes tigris képem rakattam fel Erikáékkal.
Ez itt a reklám helye! Kolléganőm, Erika és a férje, Pisti egy olyan vállalkozást folytatnak, amelyben egyedi pólók, bögrék és még sok apróság elkészítését vállalják. Az általuk készített nyomat nagyon jó minőségű /fotóminőség/ és még a legkeményebb mosást is bírja és nagyon sokféle fajta, színű pólóra dolgoznak. A cégüket a www.poloska.net oldalon érhető el, vagy ha ide kattintasz: POLOSKA

Természetesen nem hagyhattam ki, hogy hátulra ne tegyek semmit, így erre a szabad felületre is egy komoly tigrisfej került. Így most már aki mellett elfutok, az először a visszapillantójában egy közeledő rajzos tigrist láthat, majd mikor leelőztem, akkor pedig egy rémisztő fejet. Így legalább 2x is meggondolja, hogy visszaelőzzön. De ha mégis megpróbálná akkor lefenyegetem a jobb karomnál lévő tüzes képpel.

Ma teszteltem a cuccot! Azért a Kalenji felső jóval profibb, mint ez az XFact cucc, de azon nincs tigris! De kerülhet még rá...

Nincsenek megjegyzések: