2008. május 4., vasárnap

Egy régi élményt kotortam elő

A héten, szerdán, egy régi táncos élményt kotortam elő az emlékek sorából, amikor a Tutus kocsmanyitója után a többi táncos fiúval együtt elmentem a lányokhoz szerenádozni. De ne szaladjunk előre ennyire, hanem előtte egy kis reklám az új helynek.
Tutus már régóta tervezte, hogy nyit egy új helyet, és a választása az egykoron a Zöldfa utcában működő Aranykorona helyre esett. Amikor kiderül a hely neve, még rötyögtünk is rajta Tutussal, hogy leszedi a bejárat felett található koronás cégtáblát és helyette kitesz egy kalóz fejet, amelyik vicsorít egyet és közben kilátszik a fogsora és az egyik fogán lesz egy arany korona. Láttam az előkészülteket és a megnyitón pedig a kész helyet. Nagyon sok munka van benne, de tényleg frankó lett. Gratula nekik! A helynek van egy terasz része is, ahol az este során az "Öregek" is összegyűltek és Tutus faterja, Ottó bá' egy kis eszemmel készült a jeles napon. 2 bográcsban készültek az ételek. Az egyikbe gombás csusza, a másikban pörkölt készült. Mind a 2 nagyon finom volt és remek alapot adott a szerenádhoz és a szerenád közbeni kortyolgatáshoz. Köszönöm a remek ételt Ottó bá' és Tutus!!! Nagyon finom volt!
Kb. éjfél előtt nem sokkal vágtunk neki az útnak és az első helyszín a volt Flamingó Disco melletti ház volt. Elég lassan haladtunk, mert lassan dolgozott a virág kommandó, de szépen megérkeztünk, a zenekar is behangolt és rágyújtottunk néhány nótára. Elég hamar beadták a derekuk a csajok és már híttak is fel. Mivel csak a 3. emeletre kellett menni, így a lépcsőt választottam - még szerencse, mert ez a hüjék /7 nemkönnyű, 80 kg-os srác/ beszorultak egy 4 személyes liftbe. A szervizes jó fej volt! Kb. a 3. hívásra már el is indult. A legviccesebb az volt, ahogy lebukott, hogy még mindig nem indult el. Kecsó - a beszorultak egyike - a 2. hívás után "megyek" ígéretet követő 10. perc után újra felhívta a szerelőt, aki azt mondta, hogy már úton van, közben meg Kecsó egy vezetékes számon hívta harmadjára is. Hogy lehet úton, amikor a vezetékes telefont veszi fel??? Biztos jó a térerőtérképe!
A kis malőr után újra együtt volt a csapat, majd olyan 2 óra magasságában újra tábort bontottunk és a Kandia utca egyik házához mentünk danolászni. Itt is szép számmal voltak hölgyikék és itt is nagy sikert arattunk a dekorációval /mármint a májusfa-dekorral/. Itt is kaptunk finom ellátmányt, élelmet és italmat, aztán csak úgy pikk-pakk elrepült az idő, de úgy, hogy én már az első 32-es busz valamelyikével mentem haza.
Örülök, hogy elmentem szerenádozni, jó volt bolondozni a srácokkal és ezt a remek élményt is felfrissítettem.

Nincsenek megjegyzések: