2008. május 5., hétfő

Újabb cucc került a rendszerbe

Ma elhatároztam, hogy meglepem magam egy szép új zoknival. Igazán megérdemeltem, mert olyan jó, kedves, okos fiú vagyok és természetesen a legfőbb erényem a szerénység.
Fel is kerestem a Keszol Sportboltot és beújítottam egy szép fehér 41-42 lábra alkalmas zoknit. Hogy miért is érdekes ez a zokni? Azért mert ez egy Saucony sportzokni Lycra-val. A Lycra száltól a zokni teljes élettartalma alatt rugalmasan illeszkedik a lábhoz. Egy szisztémás kötésmóddal készült, azaz végig egy fonalból. "Kettlizett" - azaz varrás nélküli orrlezárás. Teljes plüss talp, így jobb az izzadság felszívó hatása.
Ma már teszteltem, igazán kiváló termék, és nagyon kényelmes volt benne a futás. Kicsit olyan érzés volt, mintha szivacs lett volna a talpam alatt. Penge cucc, megéri kipróbálni!

Nincsenek megjegyzések: