2008. május 26., hétfő

A nő kétszer...

Akár hiszitek, akár nem, de valahogy nem tudom kiverni a fejemből ennek az igéző szempár tulajdonosának a báját a fejemből. Amikor már azt hiszem, hogy sikerült, akkor újra és újra felbukkan az életemben.
Az érzést, amit Ő okoz, az nagyon jó és finom, de sajna csak platói a dolog, de ki tudja. Ahogy anno Lóci pajtásomnak mondtuk, hogy "Majd az idő megold mindent!" alapon, talán eccer rám is mosolyog a szerencse.
Ez a szerencse már lassan biggyeszthetne már valami kis felfelé ívelő görbe dolgot rám, mert már nagyon rászolgáltam a dolgokra!
De visszakanyarodva az eredetei történethez, a legutóbbi alkalom a múlt hét során történt, amikor is a varázslatos tekintetű n. szép szempártulajdonos egy másik hölgy kíséretében látogatott el a munkahelyemre, um Eintrittskarte zu kaufen. And than out of nowhere lépett be az irodába nagy hirtelen. Én kint kempeltem az ügyfelek paradicsomában és teljesen lepadlóztam. Még szerencse, hogy futok és jó az állóképességem, mert különben nem tudom, hogy kaparom össze magam. Azt viszont levettem, hogy Ő is meglepődött egy kicsit!
A kockázatok és mellékhatások elkerülése érdekében visszahúzódtam a munkatérbe, de azért a szemem a pályán volt. :(
Talán 1x mégis rám mosolyog a szerencse vagy Ő?!

Nincsenek megjegyzések: