2008. május 16., péntek

Újra itt a nyár...

Még nincs is itt a nyár, de akad már néhány büdösbogár! :)

Basszus, alig köszöntött be néhány melegebb nap és máris hányinger a tömegközlekedés. Reggelenként amikor buszozok a melóba és ekkor még nincs igazán meleg, már vannak büdös emberek. Nem értem? Akinek fussa bérletre, annak miért nem fussa egy 300 Ft-os noname márkájú dezodorra.
Ezek a népek nem érzik magukon, hogy valami nem stimmel? Talán nem kellene reggelire büdöset enni, ha tudják, hogy közlekedni és izzadni fognak.
Most gyorsan 2 megoldás jutott az eszembe, hogy mit lehetne tenni erre az esetekre:
1. Felosztani a buszt 2 vagy több részre. Így lennének tiszta utasok terület, tiszta és jó nőkből álló rész, valamint büdös, beteg terület. Én csak a 2. ajtón szállnék fel és nekem csak oda lenne bérletem :)
2. Külön buszjáratot csinálni ezeknek a népeknek, vagy ha már ez megoldhatatlan akkor kabriósítani kellene az összes buszt. Így legalább a menetszél elvinné a szagot.
Tegnap is amikor mentem reggel az irodába, mellettem állt egy fickó majd ledöbbentem mellette (szigorú műszálas póló bejátszott), ami még ezt megtetőzte, az volt, hogy egy vágott szemű srác telibe lépte a jobb futómat és elnézést kért, csak a szájából olyan szag áradt, hogy a sárkány elbújhatna mellette.
Ha az irodába lenne zuhanyozó, akkor vagy futva, vagy bicajjal járnék nyáron, mert lassabban nem érnék be - talán csak futva - de az biztos, hogy én is megizzadnék, ugyanakkor egy gyors zuhi után újra friss lehetnék és nem kellene szagolni a csótipatikat.

Nincsenek megjegyzések: