2008. május 24., szombat

Már az MSN-en is...

Basszus, hogy már az MSN is tele van reklámmal. Valamelyik reggel nézem ezt buzi MSN-t és látom, hogy alul, így baszkurálódik egy ablak, hogy gyere, vegyél részt a kutatásban, meg így-úgy amúgy. Én kis naív gondoltam, hogy biztosan az MSN-nel kapcsolatban lesznek feltéve kérdések, hogy merre, hogy, mit fejlesszen a MSNgyár. Tévedés!!! Egy bizonyos budapesti bankról kérdezgetnek. De baromi hosszú volt a kérdőív, ahhoz képest, hogy mindig az első karikát jelöltem meg, így is legalább 2 percet vett igénybe. Így én most egy 60 év feletti budapesti 8 ált. végzettségű, 60.000 Ft alatti jövedelmű hölgy voltam.
Mellesleg a kérdésekben felsorolt bankok között az én bankom nem is szerepelt. Még erről a hülye Emeséről is kérdezgettek, de őt is lehúztam a picsába.
Amúgy is az a reklám véleményem szerint már régen túlpörögte magát. Már eröltettek a részek. Még az első 2-3 verzió jó volt, de most már egy nagy kaka az egész. Túl van spírázva, tehát -> uncsi!!! LEVELE!!! Majd akkor nézek meg egy Budapest Bankos reklámot, ha valami egészséges nővel fogják a céget reklámozni, addig bojkottálni fogom, így ha meglátom a TV-ben szigorúan elkapcsolok. Köszönjük Emese, hogy ilyen hülye vagy! Én a csaj helyébe átoperáltatnám a fejem, vagy elköltöznék Magyarországról.

Nincsenek megjegyzések: