2008. május 7., szerda

Az első 2000!

Megvan! Sikerült!
Mivel a mai napon nem futottam, így az úszásnak hódoltam. Miután letelt a műszak, irány haza és majd ki az uszodába. Szépen annak rendje és módja szerint bemelegítettem és zsupsz a vízbe. Már korábban eldöntöttem több 1500 leúszása után, hogy mi az a plusz 500 méter, simán lezúzom.
Ebben a szellemben ugrottam a vízbe és feszültem neki a távnak. Az első 1000 méter elég kis cammogósra sikeredett, de nem is akartam hajtani, csak szépen komótosan, mivel ma nem futottam és pihenni akartam. A következő 500 már valamivel jobban ment, de sajnos néha jött egy kis meglepi a mellettem lévő pályán úszó szenior úszóktól, ugyanis ezek olyan kondiban vannak, hogy pillangókor akkora hullámokat zúzták át hozzám, hogy ráúsztam ezekre és volt amikor kezem-lábam kint volt a vízből egyszerre. Kemények! Mellettük labdába sem rúgok, mivel gyorsban sem, pillangóban sem és háton sem vitézkedem.
Az utolsó 500 az viszont kemény volt. Kicsit úgy érzetem, hogy már zselében úszom, mert alig haladtam. A mozgásom néha szétesett, ilyenkor újra és újra megpróbáltam magam kontrollálni és akkor megint 2 hossz egészen jól ment. Alig haladtam, nagyon lassan fogytak a méterek :(
Öröm volt most kijönni a medencéből! Lenyújtottam és mentem ki a gyógyvizes medencébe egy kicsit regenerálódni. Ott egy picit maszattam magam a vízsugárral és ca. fél 9 körül jöttem ki az usziból. Szerencsére, hogy még este is tök jó idő volt, így egy száll pólóban sétáltam haza a Nagyerdőn keresztül. Ma este is lesz valami buli talán kint a koliknál, de a gyomrom hazahozott, mert már úszás előtt is dög éhes voltam, így ilyen szar reggeli ébredés, vagy valami kekszből eszegettem, de frankón olyan savat csinált, hogy azt hittem kisavazom a medencét.

Nincsenek megjegyzések: