2008. május 18., vasárnap

Pajtikák! Ezt is megcsináltam és mást is...

Kedves Olvasóim!
Már bocsi, hogy megint a futásról írok Nektek, tudom már néha uncsi egy kicsit, csak a kis sikerkéimet szeretném megosztani Veletek.
Nem fogok erről most oldalakat regélni, mivel nem is kivitelezhető, de azért a 2 legutolsó eredményem szeretném Veletek megosztani.
Az első az lenne, hogy pénteken sikerül egy PB-t futni, azaz egy Personal Best-et, vagyis egy egyéni legjobbat 10 kilométeren. Azért nem hencegtem igazán az eredménnyel mivel az Oláh Gabin a rekortenen futottam, ami azért egészen más mint az utcán, vagy a természet lágy ölén.
Na szóval a legújabb időm - végre már nagyon szerettem volna - 40 perc alatt van... 39 perc 50 mp. Ez azt jelenti, hogy az átlagtempóm 15,06 km/h óra volt. Hihi :)

A második eredményem az mai termés, amit láthattok is. Életemben most futottam le a leghosszabb távom. A kék csík mentén haladva mentem. Bejártam a környéket. A kertből indultam, voltam a Diószegi úton, elfutottam a meseszép Panoráma úton is, ahol penge kis pipik pedáloztak el mellettem. Azt hittem az egyik után fogok szegődni, de akkor hamar vége lett volna az edzésnek. Na nem szaporítom a szót, mondom az eredményeket. Tehát a kék karika 26,58 kilométert foglal magába, amit 2 óra 7 perc 44 mp. alatt sikerült abszolválnom.
Nagyon boldog vagyok és nagyon fáradt is egyben. Most pedig éhes, így nem érdekel de most valami finomat enni fogok, úgyis lefutom holnap, vagy holnapután...

Nincsenek megjegyzések: