2008. május 30., péntek

Holnap verseny!

Már csak 1 nap van hátra és holnap egy hosszabb kihagyás után /kb. 7 hónap/ újra rajthoz állok egy futóversenyen Tiszafüreden. A legutóbbi versenyem a 35. Jubileumi RIGIPS-Rajkai Emlékverseny volt 2007-ben, ahol is a 10 km-es távon indultam, és 43 perc 42-es idővel lettem a 36. helyezett a 44-ből. :)
Csak, hogy egy picit verhessem a felsőtestem /mellem/, azóta ezt az időt letornáztam majd 4 perccel, mert a legutolsó legjobb 10 kilis időm: 39 perc 50. 6 hónap alatt gyorsultam egy picit és ezzel együtt sérültem is.

Na, de visszatérve a holnapi tiszafüredi versenyre, szóval holnap 9:30-kor dörren a pisztoly és nekivágok az első félmaratoni versenyemnek. Kemény lesz, mert a gáton zajlik a verseny, ahol zéró fa és az időjárás is várhatóan ugyanolyan lesz mint a mai, tehát nem gyengén meleg. KÉSZÜLÖK! A lábam ma kapja meg munka után a versenybeállításokat, a szoftverem pedig már kész, de lehet még este update-lek egy kicsit.
IZGULOK! Régen éltem már át ilyen érzést. De ez csak segíteni fog! Fel vagyok készülve, ismerem a testem jelzéseit és nem fogok hülyeséget csinálni. Lefutom és boldog leszek!

Nem locsogok tovább, holnap 9:30-kor start Tiszafüreden a Halas térnél a szabad strandnál!

Nincsenek megjegyzések: