2007. november 1., csütörtök

Alattam lakik Ga!

Egy vicc sluszpoénjával illetném az alattam lakó hölgyet, akit elneveztem Frau Ga-nak, vagy Mrs. Ga-nak, vagy magyarul Ganénak!
Írom itt a kis gondolataimat, szól a zene (egy kicsit tuc-tucos volt) de nem túl hangosan és egyszer baromira elkezdi verni a radiátor csövét. /Erről már írtam korábban is, hogy rendesen ki tud hozni a sodromból!/ Szerintem oda van neki készítve egy spéci, a felesoppban vásárolt radiátor cső verő kézi készülék. De ha már megdobtak kővel, akkor úgy voltam adok a pofájának! Lefelé fordítottam a mélynyomót, csutkára tekertem a basszust és szoftveresen húztam neki. Haj most kezdődőt csak el a zenebona. Gané úgy verte a csövet, mint az állat! Én is vertem még neki vissza egy kicsit egy filctollal és egészen jól összehoztunk egy kis zenekart! Amikor már hardveresen is elkezdtem feltekerni a hangerőt, feladta Gané! Kár! Pedig egészen kezdtünk belejönni! :)

Nincsenek megjegyzések: