2008. február 13., szerda

5. futás

Túl vagyok ma az 5. edzésen, azt kell, hogy mondjam egyre jobb vagyok! Már 45 perc alá sikerül tornáznom az időt. De hol vagyok még az igaz valómtól, amikkor 41 perc körüli időket pengettem. Most ott tartok, hogy 13,1 km/h sebességről indulok és ezt szépen tudom tartani alacsony pulzussal. Egészen sikerült 160-161 BPM mellett majdnem 14 km/h-val futni. De ennél a tempónál, már át-átlépett a BPM-mem 161 felett, de nagyon nem szálltam el pulzusügyileg.
Nagyon örülök, hogy ma ilyen jól ment a futás és végre van izomlázam. Bár ez az izomláz dolog nagyon huncut tud lenni, mert nem mindig a mozgás után jön elő, hanem rá még egy nappal, tehát a 2. napon.
De én mindenre készültem, mert holnap nem lesz mozgás, csak szaunázás és regenerálódás, pihenés, bár holnap este foci, ezt el is felejtettem. Akkor nem sok pihi lesz, bár a foci teljesen más, mert ott rövid és nagy intenzitású mozgások vannak, a futásnál meg alacsonyabb intezítású, de tartós monoton mozgás van.
Focikor többször megugrik a pulzus, de többször vissza is esik alapra. Remélem nem marad el. Ha meg igen, akkor majd megyek szaunázni, mert az Aktív 22 óráig van nyitva.

Nincsenek megjegyzések: