2008. február 22., péntek

Csökkentettem...

A tegnapi nap során felhúztam a gépemre a Adobe család egyik programját az Indesign-t. Nem gyenge idő alatt vittem véghez ezt a produkciót, legalább volt vagy 45 perc. Már ekkor elkezdett baromi módon melegedni az amúgy is melegedésre hajlamos Maxtor márkájú merevlemezem, de ekkor még csak a max. 49 fok hőmérsékletet érte el. A képen látható profi kis programmal vizsgálom a wincsim állapotát, amit úgy hívnak, hogy HD Sentinel. A webről szabadon letölthető a free változat, sajnos a törést még nem találtam meg, mert akkor sokkal több opcionális lehetőséget lehet beállítani.
Ma letudtam egy munkát és egyúttal lezúztam az Indesign-t is és ekkor átléptem a kritikus 50 fokot, egészen 52 fokra melegedett fel a kütyü, és ekkor betelt a pohár. Volt az irodában egy használaton kívüli winchester hűtő és felszereltem alá és egy szinttel feljebb pakoltam a meghajtós listában. Egyből lepattant a hőmérséklet majd 20 fokkal. Most 25-27 fok körül pöttyög a gép, aminek nagyon örülök a 47 fok után.
Javaslom a HD Sentinel progit mindenkinek, mert nagyon sokat tud, magyar, praktikus és minimális RAM-ot szív el. A progi letöltéséhez klikk ide: HD Sentinel

Nincsenek megjegyzések: