2008. február 13., szerda

Új ketyere áll a házhoz!

A napokban döntöttem el, hogy végre beruházok egy mp3-asra, mivel szeretek munkába menet zenét hallgatni, másrészt meg már 2 Nokia headsetet vágtam tönkre. Az elsővel valszeg kábelszakadás végzett, a másodikkal az izzadás okozta nedvesség. Kisavaztam!!! Általában egy ilyen headset 2000 és 4000 Ft között mozog, sajnos. Mivel futás közben szeretem, hogy zizeg a zene - a tuccogós, hajtós - fülembe, így nem a Nokia 6233-as telefonom fogom szétizzadni, hanem csak egy olcsó fülest, amiből itthon is van legalább 2 jó darab, egy Samsung és egy Sony.
Már megrendeltem a motyót, azt hiszem pénteken fogom megkapni, az ára 4500 Ft (bruttó). Egyetlen hibája van csak, hogy muszáj lesz venni bele egy kis memóriát, mert azzal nincs nagyon elengedve, úgy is mondhatnám, hogy amekkora kártyát veszel bele, annyi agya is lesz szegénynek.
De a cucc így kártyaolvasóként és pendrive-ként is használható. Jelenleg jobban megéri a 2 Gb-os cuccot megvenni. Persze ezt is hol lehet a legolcsóbban megtenni? Na? Na? Persze, hogy Budapesten... :(
Most egyenlőre a fényképezőmből újítom ki az SD-t, de tervezem egy jó SD kártya vásárlást. erre gondoltam: PQI SD 2GB 150x /3680 Ft/, hátha lesz valami jó kis akció, de majd még meglátom.

Nincsenek megjegyzések: