2008. február 18., hétfő

Spenót tükörtojással még1x

Amint látjátok a 2008-as farsangon ezzel a szereléssel debütáltam, amelyet a Hajdús farsang után még egyszer az Inca Café-ban tartott partyn is elsütöttem. Ezen a bulin persze jóval kevesebben voltunk és a jelmezek sem voltak olyan szépen kidolgozottak mint a Hajdúson, de itt is remek kis buli alakult. Volt egy srác - Tibor -, aki matematika tanárnak öltözött. Talán az Ő jelmeze volt a legjobb szerintem. Alapból fehér zokni, hozzá egy nadrág és egy színében és anyagában eltérő zakó. Egy egészen vad ing, nyakkendővel, ami alatt fehér atléta. A jelmez részét képezte egy igazi tégla Alcatel (még működőképes) és egy bordó számzáras dipó. Csak annyira készült a srác, hogy a táskában matek feladatok, vonalzók, körző és egy igazi 4színű toll is volt és még valami..., egy igazi és hamisíthatatlan rádióantennából készült mutatópálca.
Nálam Ő volt a befutó. Én neki adtam volna az első díjat, de csak bronzot kapott. Ezen az estén megfogalmazódott bennem a következő év jelmeze, amelynek kidolgozása szintén nem fog sok munkaórát igénybe venni. Arra gondoltam, hogy 2009-ben hangfal leszek, bár hangfalként elég nehéz lesz velem táncolni, de akkor majd kibújok a bőrömből.

Nincsenek megjegyzések: