2008. február 28., csütörtök

Megint van valami gebasz

Ahogy az előzőekben leírtam a hétfői edzés nem sült el túl jól, ugyanis nem sokkal mikor a Borbíróra értem, már éreztem a bal operált térdem és a tavaly májusban részleges izomszakadást szenvedett jobb vádlim. Lehet, hogy egy kicsit én is megerőltettem a futást, de abba biztos vagyok, hogy az Ózon hiper-szuper futópadja a bűnös. Amikor már legyúrtam néhány km-t, már akkor azt éreztem, hogy mintha betonon futok, ami köztudottan a legrosszabb.
Nem szeretnék újra bicegni ezért most folyamatosan kenem gyógynövényes krémmel és próbálom pihentetni, de a mai 6000 db prosi becipelése nem igazán esett jól, ezt már akkor érzetem.

Tavaly másodfokú vagy közepes húzódásom volt, ami húzódás nagyobb mértékű, de nem teljes szakadást jelent. A fájdalom fokozódik bármilyen, az izom összehúzódását kiváltó mozgatásra. Melyek az izomszakadás tünetei? A sérülés pillanatában fellépő éles szúró fájdalom, mely az érintett izom kontrakciójával reprodukálható. Az izom nyugalmi állapotában a fájdalom rendszerint minimális. Részleges szakadásnál az izomban néha tapintással érezhető egy kisebb besüppedés. További infóért klikk ide: Részleges izomszakadás

Tavaly annyival volt megspékelve a szakadásom, amely a vádlim középső harmadában 55x6,4 mm kiterjedésben volt, hogy a szakadás helyén egy 35x6x4,6 mm nagyságú folyadékgyülem volt. Király!!! Remélem most csak egy kis húzódásom van!

Nincsenek megjegyzések: