2008. február 4., hétfő

Az első futás...

Elég a lustaságból és a káros szenvedélyekből, mint pl. cigaretta, vagy alkohol, de az még a legkevesebb! Tegnap újra a szalagra léptem. Volt egy olyan megérzésem, hogy ma kegyetlen izomláz fog eluralkodni a testemen, de szerencsére egész jól tudok mozogni, köszönhetően a jó lenyújtásnak és annak a kis szaunázásnak, amit még a futás után lenyomtam és a már jól bevált sportkrémemnek. Kegyetlen és hosszú volt a tegnapi táv (sima 10-es), mert gyenge vagyok, erőtlen, leszürkült tüdős és ennek következtében nem bírtam gyorsan futni, ergo a futás időtartalma megnyúlt. Amikor formában voltam - tavaly decemberben - 42 perc körüli időkkel pattantam le a gépről, most majd 49 perc után (49 perc 10 mp) éppen csak le bírtam csúszni, folyni a gépről. A testem égett, a lábaim remegtek. Eddig ismeretlen érzés vett rajtam erőt, nem volt kellemes. A lenyújtás után már jobban lettem és a szauna is rendbe hozott egy kicsit, de nyomot hagyott bennem a tegnapi edzés. Majd kiheverem, az izomláz is el fog múlni és újra formában leszek.

Nincsenek megjegyzések: