2008. február 11., hétfő

Kérdés a sporthoz

Nagyon elszomorodtam, amikor megláttam, hogyan zárult az előző szavazás vége. A 14 szavazóm nagy része Tunya Rodrigez. Ez bizony nem jó hír, mert ezek szerint ezek az emberkék nem mozognak, így nagyobb eséllyel lesznek túlsúlyosak, amely következtében számos betegségnek lesznek kitéve. Én már egy hete újra leraktam a cigarettát és elkezdtem futni. Arra meg különösen bütte vagyok, hogy a farsangon sem gyújtottam rá. Emberek tessék egy picit mozogni! Tekézés közben is lehet cigizni és sörözni :)
Különösen a téli sportot (szánkózás, zsákon csúszás) űzőknek javaslom a szigorú forralt bor és rumos tea fogyasztását. De komolyra fordítva a szót, tényleg mocorogni kell. Egy nagyobbacska séta, vagy egy biciklizés nagyon jót tesz a szervezetnek és tiszta időben egy kicsit kiszellőztetni a tüdőt az nagyon jó érzés. De mindenkinek odabízom, hogy mikor és mennyit mozog, én csak javasolni tudom a mozgást!
De nem dumálok már annyit az egészségről, mert tudom, hogy mindenki a kérdésre vár, amelynek nyereménye egy csokicsomag újra. Ösztönzésként a csokicsomagban csak Sportszelet és annak variációi fognak szerepelni. Akkor lássuk a kérdést:
Hogy hívják ezt a kis egérkét, aki nem Tunya Rodrigez, hanem Ő a világ leggyorsabb egere. Még egy nóta is született róla!
A válaszokat a már jól megszokott címre várom vasárnap éjfélig, ami nem más mint a tigrisuvoltes[kukac]gmail[pont]com.

Jó játékot kívánok!

Nincsenek megjegyzések: