2008. február 5., kedd

Repair...

A tegnapi futás óta csak rehabozok egész nap. Az alap, hogy nem gyújtottam rá, de vettem még egy méregtelenítő teát, amivel remélhetőleg még hamarabb ki fog tisztulni a szervezetem. Csak 1,5 hónapra álltam le, de el sem hiszitek, hogy ennyi idő alatt, hogy leromolhat és ellustulhat a szervezet. Most célom, hogy újra formába kerüljek. Nagyon fogok ügyelni arra, hogy nehogy túlterheljem magam, csak okosan építkezve szeretnék fejlődni, mert a gyors kapkodós munkának nincs értelme. Amúgy egy gondolat a nassoláshoz. Én gumicukrot imádok nassolni :)
Most gyorsan befejezem ezt a blogot és bekenem a lábam gyógynövényes krémmel, hogy holnap tudjak egy kicsit mozogni, mert megint úgy érzem, hogy húz magához a pad, de sajnos még nem tudok igazán úgy futni, ahogy szeretnék. Olyan vagyok most mint egy városi kocsi. Le vagyok lassulva, a motorom tele van lerakódásokkal és most meg kell magam hajtani, hogy újra ugrós kis járgány legyek, hogy a lámpánál legyorsuljak mindenkit. Amúgy nincs valakinek egy eladó mp3-asa, mert a Nokia telóm fülesét már szétsavazta az izzadságom és telefonnak sem használ, hogy beleszivárog a nedvesség. Ha esetleg van valamit akkor küldj lécci egy mailt a tigrisuvoltes[kukac]gmail[pont]com címre. Köszi!

Nincsenek megjegyzések: