2008. február 20., szerda

Polar órák, pulzusmérők és a webes feltöltési lehetőség

Biztosan már a könyökötökön jön ki, hogy mindig erről a buzi futásról és a Polar cuccról írok, de ez most fontos számomra, mert legalább lekötöm magam, levezetem a feles energiákat, amit mérni is tudok a Polar óra segítségével, valamint kitombolom magam a stressztől és nem utolsó sorban egészséges leszek, az állóképességem jó lesz és a lényeg, hogy nem cigarellózok. Amúgy a Polar órák jó termékek, maga a Polar gyár Finnországban található.
Február elején határoztam el magam egy csütörtöki focit követően, hogy itt a baj már nem kicsi, és újra egy tohonya szürke tüdős vagyok. Honnan ez a megállapítás? Egyszerűen elveszett a sebességem, nem bírtam futni, a pulzusom - a Polar óra szerint - az egekben volt és teljesen ki voltam dögölve. De ennek már vége, mert lassan kezdem megtalálni a korábbi énem. Decemberben még olyan durva időket futottam, amiket el sem hiszek. de azért szépen fejlődök. A 2008-as év legjobb idejét ma értem el 10 km távon: 42 perc 38 mp. A "Szakértő Úrnak jelentem, hogy a Polar kütyü szerint 574 Kcal égettem el és az átlag pulzusom olyan a futás alatt kb 160 körül volt. :)
Sajna a bérletem vasárnap lejár az Aktívban, ahol ezt a Polar pulzusmérő órát ki is lehet próbálni, ezért még úgy tervezem, hogy 2 pados edzést lenyomok!
Íme a februári adatok eddig a Polar Personaltrainer segítségével. Az adatok magukért beszélnek [Nagy méretért klikk a képre] :

Jobb oldalon láthatjátok, hogy eddig 9 edzést mértem a Polar órával, amely összesen több, mint 11 óra volt. Lefutottam 80 km-t és sacc per kábé elégettem 5590 Kcal-t is.
Ez a webes felület a Polar órámhoz kapcsolódik és ide tudom feltölteni az adataimat egy mikrofon és egy szoftver révén. A Polar órából ilyen ciripelő hang jön ki adatfeltöltés során. Nagyon praktikus ez a webes Polar cucc, mert az óra csak bizonyos mennyiségig tudja az edzéseket tárolni, aztán elkezdi felülírni a régieket, így meg lehet egy egész hónapot királyul megtekinteni. Na ennyi volt az ingyen reklám a Polar cégnek. Lényeg, hogy még a héten 2-szer szeretnék futni és mérni a Polar tik-tak segítségével. Ha jó lenne az idő hétvégén, akkor irány a DEAC, Polar óra, jó a levegő és "felszántom" a salakot! :)

Ui.: Bocsi, a bejegyzés csak egy picit lett a keresőoptimalizálás vizsgálatának céljából megírva :)

Nincsenek megjegyzések: