2008. február 15., péntek

Minden reggel van valami...

Reggelenként, amikor munkába sietek, mindig történik velem valami olyan kis apróság, ami vagy megmérgesít egy picit, vagy elmosolyogtat. A tegnapi reggel is történt velem egy olyan, amiről úgy terveztem, hogy írni fogok, de aztán olyan pörgés volt, hogy már nem tudtam leírni.

Tegnap, ahogy jöttem a Perényi utcán gallyazás volt és nem igazán tetszett, ahogy csinálták. Én nem vagyok szakember, de azt figyeltem meg, hogy inkább a galyazás ritkításról, mintsem a fa egészségi állapotának megőrzéséről szólt. Egy szagember a fölről irányította a fűrészt kezelő emberkét, aki legalább 5-6 méter magasságban volt a kosárban. Kérdezem én, hogy a fölön álló ember minden ágról látta, hogy melyik egészséges, vagy melyik beteg és le kell vágni. Nem hiszem! Szegény fák :(

Ma reggel, is történt velem egy viccesség, mert lekéstem a buszt, irgum-burgum, így 2 megállót sétafikáltam. Ahogy az ovi mellett mentem, és havazott éles hangon hallottam a következőt: "Esik a hó, fingik a ló, seggen csúszik az igazgató." Elmosolyodtam :)

És meg egy vicc zárásként: Miről beszélgetnek a kígyók az állatkertben?
...
..
.
Szisztéma!

Nincsenek megjegyzések: