2008. február 4., hétfő

Turbó net...

Ma reggel betekerték a lakásba az új netet. Már előre megbeszéltem a Digivel, hogy nekem csak a hétfő lenne jó 10-kor és pontosan 10 órakkor jöttek is a fiúk behúzni az új kábelt, és így most már én is kapcsolódtam a PPPoE rendszerhez.
Hogy mi is ez, íme egy kis rövid leírás: "A PPPoE protokoll és egy szélessávú modem segítségével a helyi hálózatot használó ügyfelek egyedi hitelesített hozzáférést kaphatnak a nagy sebességű adathálózatokhoz. Az Ethernet és a Point-to-Point Protocol (PPP) protokoll kombinálásával a PPPoE hatékony megoldást jelent arra, hogy minden felhasználó külön kapcsolatot tudjon teremteni a távoli kiszolgálókkal. A hozzáférés, a számlázás és a szolgáltatásválaszték kezelése felhasználó, nem pedig hely alapján történik. Az ügyfelek telefonos és igény szerinti telefonos kapcsolatokat is létrehozhatnak a PPPoE használatával."
Mindegy! Egy a lényeg, hogy szakít a net mint az állat. Hivatalosan a 15/15 csomagban vagyok. A számok megabite-ben értendőek, de valójában most ennyit tud a speedtest alapján, íme:
A letöltés 14,58 Mb/s sebessége rendben van, a feltöltés 2,76-os tempója az soványka. Majd még tesztelgetem a rendszert, ugyanis egy teszt nem teszt. De azért nem rossz így sem :)

Nincsenek megjegyzések: