2008. február 27., szerda

Most Radler vagy Diesel?

Mostanában és régebben is kedvelt italom a sör és kóla (szigorúan csak is light kóla) keverék, amelyet én Dieselként ismertem meg. Szeretem, mert lelassítja azt az utat, ami a totális lerészegedéshez vezet, és nem olyan gyilkos mint a tömény, tehát csak lassan üt ki és folyamatosan ürül ki a szervezetből és nekem nagyon jó kedvet tud okozni. Tehát nálam bejön, jaaaa és itatja magát rendesen és nem drága, mert egy üveg sörből és egy fél literes kólából (szigorúan csak is light kóla) 2 jó adagot lehet legurítani.
Miért merült fel bennem az a kérdés, hogy ez most Radler vagy Diesel? Mert a legutóbbi Táncházban szintén ezt a randa barna löttyöt szürcsölgettem és Tutus azt mondta, hogy ez a sör és üdítő keverék az Radler. Ebben lehet igaza is van, de amit én ittam az sem igazi Diesel, mert még hiányzott egy 3. komponens. Ez pedig nem más mint a pálinka. Nekem a pálesz nélkül is bejön, bár úgy még nem igazán teszteltem, de sajnálnám a pálinkát kólával és sörrel összekeverni, ráadásul én inkább a vodkát csipázom, mert az nem búvárkodik.
Jut eszembe, aki fixen tudja, hogy mi a különbség Radler és Diesel között, az szúrjon már néhány gondolatot megjegyzésként, akár névtelenül is. Köszi!


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A radlert én úgy ismertem meg hogy sör+sprite..citromom sör!!de a diesel is finom!:D:D!:D:Damit még érdemes kipróbálni az a "benzin"(sör és az ember csurgat bele egy kis hubertust(valaki whiskywel issza lassabban "üt az anyag")egy fél liter sörbe maximum 6-7 cl tömény javasolt!!!
tisztelettel: Altorjai Roland