2008. február 4., hétfő

Zsazsa szülinapja!

Egy január 23-án született fiú az én egyik barátom, akit mi csak magunk között és persze mások előtt is Zsazsának becézünk. Azt, hogy Ő miért éppen ezt a nevet kapta, azt majd egyszer elmesélem. No a lényeg az, hogy egyéb elfoglaltságok miatt nem tudtuk megünnepelni a nevezetes napot a napján. Zsazsa, aki szintén Peti, már tavaly átlépet a XXX kategóriába, de az idén még ezt megtoldotta egy vonallal. De ami késik nem múlik, így a party átkerült február 2-re, a helyszínül az Anyósbörtön nevű műintézmény szolgált.
Hivatalosan este 8-kor kezdődött volna az "ereszd el a hajamat" de egy picit megcsúszva érkeztünk. Ekkor már Peti előkészítette a vacsorát, ami végtelenül egyszerű volt, de annál laktatóbb és ízletesebb. Puliszkát főzött és amikor elkészült megszórtuk juhtúróval és tepertyűvel és még ezt nyakon öntöttük némi zsírral, ami a szalonnából sült ki. Nagyon finom volt, pedig nekem a juhtúró nem a favoritom.

Még kaja előtt felköszöntöttük és átadtuk Neki a következő ajándékot. Aki nem ismerné fel, annak segítek, ez egy busztábla, csak éppen az induló- és a végállomás van kicserélve. Szerintem nagyon ötletes ajándék volt, mivel én találtam ki és egy kedves ismerősöm segítségével /Köszi Pisti!!!/ sikerült a 2D-ből 3D-be alakítani. A laktató vacsora után rengeteg beszélgettünk, majd a zsugáé lett a terep, mert neki kezdtünk pókerezni.

Fortuna most kegyetlen volt hozzám, ugyanis a beszálló pénzem (300 Ft) teljesen elveszítettem, de ezzel is jó ügyet szolgáltam, ugyanis G.P. nyerte el tőlem, így a házfelújításhoz most már anyagilag is hozzájárulhattam. De majd legközelebb visszanyerem, de most először legyen kész a házikó. Aztán ahogy telt, múlt az idő egyre jobban megfogyatkoztunk, a végén már csak 5-en maradtunk, ez volt valamikor hajnali 3 körül. Szerencsére Keve behozott minket (Peti, Bálint, CTigris) az Árpád térig. Ott állunk a buszmegcsiben, ránézünk a kiskocsmára és mind a 3-munknak ugyanaz jutott az eszünkbe. "Még egy sört a végére!" Miközben szürcsölgettük a söröcskét a farsangi produkción agyalgattunk, de nem igazán jutott semmi épületes az eszünkbe. Lehet nem lesz műsor? Akár lesz, akár nem, az én farsangi jelmezem már készül! Meglepő és mulatságos lesz!

ZSAZSA! A blogon keresztül kívánok Neked még1x nagyon sok boldog szülinapot!

Nincsenek megjegyzések: