2008. április 22., kedd

20 perc alatt mínusz fél kiló

Még mielőtt valaki azt gondolná, hogy valami csodálatos fogyókúrát próbáltam ki, annak el kell, hogy áruljam, hogy csak véradáson voltam.
A véradó állomáson most már új technika van, ami megmutatja, hogy mikor voltál utoljára adni, mert most már szigorúan betartatják a 3 hónapos kihagyást. Minden a maga szokásos módján ment, próba, majd orvosi vizsgálat és a nagy bökés. A donorszoba előtt fel kellett venni lábzsákot, nem értem miért, mert se nincs sár, se olyan fertőzés, ami ezt indokolta volna. Lehet, hogy valaki tegnap kutyaszarba lépet és a szúrók és a takarítók belázadtak.
A szúrás egész kellemes volt leszámítva azt, hogy baromira csípett az első fél percben. Aki nem tudná elképzelni mekkora egy ilyen tű, csak segítség képen mondom, hogy vastagabb jóval mint 2 Rotring bél, kb. 2 mm vastag.
Mikor heverésztem a székben - karomban a tűvel - és még nem folyt vér bejött a doki és megkérdezte tőlem, hogy nem lenne kedvem trombocita felezéshez, mert nagy szükség lenne a véremre. Egy picit óckodtam, és igent mondtam.
Levettek egy kupica vért és bevizsgálták. Sajnos kizártak, mert nincs elég trombocitám!
Ez úgy néz ki ez a felezés, hogy 2 tű van mind a 2 karodba és csak a trombocitáid veszik el. Az egyiken leveszik a másikon meg visszakapod a cuccot. Huncut mi és mindezt egy masina irányítja.
Sajnos nem segíthettem, de tudom, hogy ezzel a 3 havonkénti adogatással is sokakon segítek!

1 megjegyzés:

Marlboro Man írta...

I’ve recently visited your blog and may say that it is both delightful and admirable, no one could have done a better job! The pictures are indeed adorable and the content is extremely interesting. This is the case when I have a chance to call your blog charming and captivating at one time! I’ve immediately added it to my favorite links and cannot imagine a more outstanding place to spend my time at!