2008. április 3., csütörtök

Komoly logikát igényelt!

A tegnapi nap során kaptam egy ajánlott küldeményt jelző cetlit a postaládámba. A National Geographic küldte, reménykedtem, hátha valami újabb DVD csomag, vagy hasonló, vagy extra kiadvány. Tegnap már sajnos nem volt időm elmenni érte a postára, így mára hagytam az elhozatalt.
Amikor postán átvettem a motyót kiderült, hogy nem is ajánlott és nem is DVD, sőt nem is extra kiadvány, hanem ilyen - a képen látható - kiadványtároló. Azért kaptam értesítőt, mert nem fért bele a ládámba.
Örültem neki, ingyé van, amúgy lehet rendelni, pár száz forintba kerül, de én mint hűséges előfizető megkaptam free-be.
Most este, amikor elkezdem bambázni a Tv-t eldöntöttem, hogy összehajtogatom. Nem vagyok gyenge képességű, de ez majdnem kifogott rajtam. Már össze-vissza hajtogattam, nem igazán bírtam rájönni a megoldásra, de végül sikerült. Szerencsére rábukkantam erre a képre a neten, ami az elejének a behajtásában segített. Remek kis darab, annyit mondhatok! Egy újabb porfogó a lakásba! De milyen szépen állnak benne a kiadványok! :)

Nincsenek megjegyzések: