2008. április 9., szerda

Gyógyulok!

Már tegnap be szerettem volna írni ezt a blogot, de csak ma estére sikerült, mert a tegnap este másról szólt.
Szóval szerencsére gyógyulok! Napról napra jobban van a lábom, mert nagyon vigyázok rá és rendszeresen bekenem mindenféle kenceficével. Az alap a szokásos Naturlandos Sport krém, és ezen kívül naponta 3-4 alkalommal kap a kis vádlim egy fél diónyi fekete nadálytő balzsamot, amit szintén óvatosan bele szoktam masszírozni.
Amúgy pont rosszkor jött ki ez a sérülés, mivel még 10 nap és Debrecen Maraton, de kérdem én, mikor jön ki jól egy sérülés? Ha minden jó megy, akkor már szombaton átmozgatok egy 5km-es távon és aztán, ha minden OK, akkor meglátjuk hogyan tovább.
Nem szeretnék lemaradni a versenyről. Egy csomót készültem, befizettem a nevezést is, így ezek után már nem volna jó kihagyni. Ha kell, akkor lesétalom, vagy lekocogom, de nagyon szeretném rendesen lefutni. Addig is nagyon vigyázok magamra és szigorúan betartom az edzőm utasításait.

Nincsenek megjegyzések: