2008. április 24., csütörtök

Mint a nyeletlen balta...

A mai nap ismét úszással záródott. Elhatároztam, hogy ma gyakorolgatni fogom a gyorsúszást, mert a mell egy kicsit már uncsi és azért tök jó lenne, ha minda2 nemben jól tudnék úszni. A mell az már elég jól megy, ha kell egy órát is el tudok könnyedén úgy lubickolni, hogy nem is fáradok el, mert úszás közben a kisiklási fázis növelésével sokat tudok pihenni, de ha kell, azért meg tudom nyomni is. Amikor formában vagyok néhány gyorsúszónak is tudok meglepetést okozni.
Gyorsúszás... Elkezdtem olvasni az irodalmat és olyan egyszerűnek tűnt. Aztán ma a vízben kiderült, hogy mégsem az. 2 hosszt úsztam, de azt hittem, hogy elhagyom a tüdőm. Komolyan ha nincs a futás és nem "tüdősödök" meg akkor ott fulladok bele a vízbe. Valószínű, hogy a technikám olyan rossz, hogy rengeteg energiát emészt fel ez a mozgás és ettől van, hogy kapkodtam a levegőért. De aztán pihentem és a maradék 1300 méter már mellben nyomtam le egy kicsit lubickolósan. Az ucsó 500-ra azért odaléptem egy kicsit, mert jöttek a vízilabdások és kezdték szétszedni a köteleket, és nem vártam meg, amíg kiküldenek a medencéből.
Az a 100 gyors kőkemény volt, de ez talán azt jelenti, hogy olyan csiszolatlan gyémánt vagyok, amelyből már látszik valami a mellúszás miatt, de azért még nem lehet tudni, hogy briliáns lesz-e belőlem.

Nincsenek megjegyzések: