2008. április 27., vasárnap

Az a fránya hatos

Tudjátok azt szokták mondani, hogy kinek a kártyában, kinek a szerelemben. Szombaton este azt mondhatnám, hogy Fortuna megszívatott, se kártya, se szerelem.
Általában ahogy szoktam csak kevés pénzzel szállok be a pókerba, most is csak 300 Ft-ért kértem zsetont. Egészen jól ment a játék, így szép kis summára tettem szert. Ez azt jelenti nálam, hogy visszanyertem a beszállóm, és még mellette vagy 500 Ft extra is összejött. A party végén már csak 3-an voltunk, mert a többiek elkorcoltak, és csak Bence, Zsazsa, meg én vertük még a blattot. Az utolsó kör előtt vagy 3 körrel már egy szar hatossal Zsazsa kicsalt 150 Ft körüli összeget, de az még nem is volt vészes, de ekkor még nem sejtettem, hogy a szar hatos még1x meg fog szívatni.
Utolsó kör, király és 10-es a kezemben, lent az asztalon még 2 király és egy hatos és még valami nulla lap, Zsazsa kezében meg egy hatos és valami. Felnyomtuk rendesen a tétet, kb. 1000 Ft körüli összeg volt az asztalon és az utolsó lap milyen volt? na milyen volt? Persze hogy egy hatos, így buktam mert csak nekem egy király drillem volt, Zsazsának meg egy 6-os drill és egy király pár, ami egy full, ami erősebb az én drillemnél.

Elborult az agyam... Nem hittem a szememnek. "Ilyen nincs, ilyen nincs!" - csak ismételgettem. Nagy szopás volt..., de azért így is megmaradt a beszállóm, a 300 Ft és bónuszként még 90 Ft. Mindezek mellé még vigaszdíjként megjutalmazott Zsazsa egy 18 milliót érő barackbefőttel.

Végül is jó este volt! Nyertem 90 forintot, egy 18 millás befőttet és gazdagabb lettem sok baráti szeretettel és egy újabb vidám, nevetséges történettel.

Nincsenek megjegyzések: