2008. április 13., vasárnap

Vasárnapi karika!

A mai vasárnap elég változatosra alakult, mivel viszonylag sokáig maradtam fent, így úgy gondoltam majd jól kipihenem magam. Így is lett, mert vagy 10-ig aludtam, aztán rebootoltam magam és egész jól összeálltam, mire megérkeztek az ősök, hogy újabb növénykéket telepítsenek az erkélyemre.
Aztán a vasárnapi ebéd után sikerült nem gyengén bealudnom, de úgy, hogy a cimbik 8x kerestek mobilon, mert mentünk Lacikáékhoz felköszönteni Lacit és Rékát, mert szülinapjuk volt. Még1x sok boldog szülinapot Réka, Laci!!!
Ott pörögtünk a kicsikkel és aztán gyi haza, mert nekem még ma mennem kellett futni.
A mai alkalommal ezt az utat jártam be. A futás előtt Bálint barátnője jól befosatott, hogy a múltkor valami futót jól eltángáltak, mert nem adta oda a mobilját. Nálam csak az mp3-as van ilyenkor, de úgy vagyok vele, ha adni kell, akkor adom. Annyit nem ér az a szar! De először megpróbálnék elfutni.
A részletes távért és adatokért klikk a képre!

Nincsenek megjegyzések: