2008. április 20., vasárnap

Ügyesek voltak! Jöttek, láttak, győztek!

Szerencsésen alakult a mai nap, mivel nagyon szép idő fogadta az V. Debrecen Maraton minden kedves indulóját. Mivel én még mindig a sérülésemmel bajlódok, ezért most mint külső szemlélő (sajnos) vehettem részt a versenyen és a rajtszámommal OJ futott.
11-kor lőtték el a rajtot, bár néhányan egy picivel később vágtak neki a távnak, de teljesen mind1 volt, mivel a hivatalos időt mérő chip mindent megmutat.
A lányok (Mamba és RÉvi) nagyon ügyesen futottak, de persze a biztató szó és szurkolói tömeg /ez voltam én :) /is nagyon jól esett nekik, így frankón teljesítették a távot! Gratula Nekik! És gartula mindenkinek, aki lezúzta ezt a mai versenyt.
Csak egy legény nem volt ott a tömegben...
De elhatároztam és egyeztettem OJ-vel (Ő az edzőm), hogy most már nem macskázunk a félmaratonnal, hanem ha felépülök, akkor a teljes távot fogjuk belőni mint cél. Az első alapozó edzés várhatóan május közepe táján fog kezdődni. Addig állapotomat úszással próbálom meg konzerválni és ha minden OK, akkor "teljes erőbedobással ésszel és nem ész nélkül" fogok edzeni.
Mert én is szeretném érezni azt az érzést, amikor átlépek a célvonalon!

Nincsenek megjegyzések: