2008. április 15., kedd

Das Programm für die Woche

Már csak 4 nap és itt a vasárnap és kezdődik...
Sajnos a múlt heti sérülés nem igazán tett jót az edzésnek, így most óvatosban nyomatom, hogy vasárnapra összekapjam magam egy kicsit. A hét programja eddig a következőképpen alakul, alakult:
Hétfő: Fokozó futás, azaz 2,5 km-enként növeltem a tempóm, így a végén 2 perc alatt kellett egy kört lezúznom, azaz 465 métert. A teljes edzésidő kicsivel volt több, mint 44 perc.
Kedd: Lassú futás, de nem nagyon bírtam, így csak 16 kört zúztam le. Ezt az edzést utálom a legjobban. Lassan, monotonan tötyörészni. Fúj!!!
Szerda: Rendes 10 km-es futás sajnos aszfalton, hogy ezt is szokjam. Remélem holnap kegyes lesz hozzám az idő és nem fogok elázni. Mert ma volt víz rendesen. Én is izzadtam, meg az eső is esett. Szóval a kettő együtt hányinger!
Csütörtök: Laza 10 ha jól emlékszem. Újabb kinylódás legalább 50 percen keresztül.
Péntek: Átmozgató 5-ös és szellemi pankráció a verseny előtt. Az a baj, hogy még nem kezdtem el magam szuggerálni a versenyre, de lassan itt lesz az idő. Mert erre a versenyre agyban is készülni kellesz. Ha ott nyerek, akkor nyerek a versenyen is.
Szombat: Pihi és regelés a versenyre, és elhozom majd a chipem és megnézem a Nike milyen cipőkkel készül a versenyre, mert készülnek valami teszttel, de bővebben a Nike oldalon.
Vasárnap: Lóeresztés! Gyi neki a 20 km-nek, de okosan! Cél számomra az 1 óra 25 perces idő, vagy alatta. Ez a titkos cél!

Nincsenek megjegyzések: