2008. április 8., kedd

Újra sérülten!

Vasárnap egy jó, és egy rossz dolog is történt velem a futás kapcsán. Mivel csak viszonylag későn tudtam kimenni a pályára ezért úgy döntöttem, hogy nem egy 20 km-es távot fogok futni, hanem inkább egy izmos 10-est.
Így is történt, elég rendesen odavertem a 10-esnek és sikerült futnom egy 40 perc 10 mp-es időt.
Ez a szebbik része a dolognak..., de sajnos megint megsérültem. A bal vádlimban lett valami gebasz ami akkor nagyon fájt, de azóta már sikerült valamennyire a fájdalmat csillapítanom.
Bevetettem mindent!!! 3 fajta krémmel -Voltaren, Naturland/Sport, Fekete nadálytő - kenem és ecetes borogatást adok még neki.
Már valami javulás érzékelhető, de nem hiszem hogy a héten ebből lesz valami mozgás, pedig mondják a meteorológusok a jó időt, erre én elba**om a lábam.
Egyedül az szép idő vigasztal, de tudom, hogy 40 perc alá is tudok futni, de ez már a jövő zenéje lesz.

Nincsenek megjegyzések: