2008. április 13., vasárnap

Tegnaptól van újra műszakim

A múlt hét vasárnapi izompusztító futás óta nem futottam semmit, csak a lábam kényeztettem. Akkor elég csúnyán sikerült meghúzódnom, de a pihentetés, ápolgatás révén, már csütörtök környékén megszűnt a fájdalom, de úgy voltam vele, hogy még türelmes leszek és várok szombatig.
Már nagyon vártam a szombatot, de már pénteken érzetem, hogy rendben lesz a lábam, mert voltak apró jelecskék, amiből levágtam, hogy szépen kezd gyógyulni a vádlim.
A szombati költöztetéstől tartottam egy kicsit, de szerencsére ott is jól működött a futóművem, de az igazi vallatás még hátra volt.
6 körül indultam el az Oláh Gabira, persze esett az eső, de ahogy átvettem a cipőm és előkészültem, mintha minden elem mellém állt volna. Az eső megállt, sőt még derülgetni is elkezdett az ég. Csak 11 karikát futottam (5,1 km), de éppen elegendő volt. A lábam jól működött, sőt még a térdem se vacakolt nagyon.
Simán átmentem a műszaki vizsgán! A matricát megkaptam! :)

Nincsenek megjegyzések: