2008. április 29., kedd

Újra rákattantam a berregésre

Már korábban is érdeklődtem a didgeridoo zene után és valahogy a napokban újra a fülem közelébe került ez a muzsika. Gyorsan le is kaptam vagy2 albumot a netről és azokat szoktam hallgatni.
Nekem is van ilyen csövem, - bambusz - és az enyém is szól, de nálam most inkább dísztárgyként funkcionál. De azért néha meg szoktam fújkálni.
Az lenne a jó, ha varázsütésre megtanulnám a cirkulációs légzést, így biztosan a szomszédaim idegeire mennék, mert akkor éjjel-nappal fújkálnám a csövemet.
Akit érdekel ez a dolog, az sok infót össze tud gyűjteni a didgeridoo-ról egy magyar nyelvű honlapon. Az oldal megtekintéséhez klikk a képre.
Az én kis furjámat azt hiszem, hogy Münchenben vettem a CBR utazási kiállításon. Több hangszert is kipróbáltam a vásárban az ausztrál standon, ez volt az amelyik a legjobban idomult a számhoz. Aki nem próbálta ki még ezt a hangszert, annak elárulom, hogy nem is olyan könnyű "megfújni", kicsikarni néhány hangot belőle.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Üsd be youtubba:P


Didgeridoo Tutorials Beginner (1) - learn how to play