2008. április 19., szombat

Itt vannak a Pajtikák!

A mai nap során újabb kedves ismerősökre tettem szert, ugyanis megismerkedtem a Budapestről Debribe látogató futó-pajtásokkal, akik a Debrecen Maraton lefutására készülnek holnap! Hajrá-hajrá!!!
Nagyon kedves és közvetlen kis csapat, az egész délutánt Velük töltöttem, mókáztunk, meg egy kicsit csámborogtunk a városban, próbáltam jó házigazda módjára megmutatni néhány látnivalót, elmondani egy két story-t, de az időjárás elég genya volt és hol ragyogóan sütött a nap, hol meg szakadt az eső!
Remélem, hogy holnap jó idejük lesz és könnyen eltolják azt a 42 kilit. Nagyon szurkolok Nekik, mert tudom, hogy jó érzés, ha ott van valaki és biztat és támogat. Már a startra is elmegyek, majd pedig az utcáról fogom Őket bíztatni. De tom, hogy kemények, felkészültek és simán le fogják zúzni a távot. Nem féltem Őket!
Egy kicsit megnéztem az időjárást, ha minden jól megy 16 fok körül alakul a hőmérséklet, de lehet, hogy kapnak némi csapadékot. /Reméljük nem!/ Én nem bánnám, ha szarrá is áznék, csak kapnék most valakitől egy bal 41-es lábat, hogy holnap induljak. De ennek elég kicsi a valsége most, így csak néző :(
Mind1! Kimegyek, szurkolok, lélekben ott leszek és majd én is lezúzom egyszer a maraton!

Nincsenek megjegyzések: