2008. április 17., csütörtök

Sajnos most nem megy!

Kedves Barátaim, Szurkolóim, Támogatóim!
Sajnos szomorú hírt kell, hogy közöljek Veletek. Mivel vasárnap lesz 2 hete, hogy egy edzés után komolyabban megsérültem, sajnos a mai napig nem sikerült felépülnöm, így most már biztos, hogy nem tudok elindulni a most hétvégén megrendezésre kerülő Debrecen Maratonon.
A múlt hét szombaton azt hittem, hogy sikerült legyőznöm a húzódást, mert 5 napig kényeztettem a vádlim, - kenegettem, borogattam - de kevés volt. Javulás, gyógyulás volt, de nem elegendő /"Sokan vagyunk, de még mindig nem vagyunk elegen!"/. A tegnapi aszfaltos edzés során kiderült, hogy az izmom még nem gyógyult meg, így újra kényszerpihenő következik. Ha a versenyen derül ki ez a probléma, akkor még lehet, hogy rosszabbul járok!
Lehet, hogy le bírtam volna futni egy 10-es távot, de én 20-ra készültem és bizonyítani akartam magamnak.
Most egy kb. 2 hetes pihenő következik, aztán újra kezdhetek el építkezni a semmiből. Vagyis majdnem a semmiből, ugyanis a múltkori 5 nap után is rendesen visszaesett a formám, a pulzusom pedig az egekben volt.
Holnap kérek egy beutalót a orvostól és a jövő héten megnézetem a lábam egy dokival is. Az biztos, hogy minden buzi latin szöveget le fogok vele fordíttatni az ultrahangos vizsgálat során, hogy tisztába legyek a helyzetemmel.
Köszönöm a támogatást, a megerősítést abban, hogy amit csinálok - mármint a futást - az jó és hasznos!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:-(
Pusz

Meli