2007. november 25., vasárnap

Akár péntek, akár...

Egy picikét elmaradtam az utóbbi néhány napban, de most igyekszem az emlékeimet elővadászni és az elmúlt napok történéseiből, egy kis ízelítőt bemutatni. Talán ott kellene kezdenem, hogy a héten Pászti barátommal eldöntöttük, hogy elmegyünk a Belga koncertre, ami a Lovardában került megrendezésre. Nálam volt a találkozó pont, így némi hazaival bedúsítottuk magunkat, egy kis rövid és egy kis hosszú, majd miután elengedtük az ucsó előtti 24-es, nekivágtunk az erdőn keresztül a Lovinak. Útközben elszüpürtyéltük még az útravalót és időben meg is érkeztünk, csak egy bajom, hogy már útközben nagyon beindult a bélmozgásom, és egyre jobban szükségem volt egy helyre, ahol magam lehetek és a körülmények is megfelelőek. Na a Lovi nem ez a hely, de a szükség nagy úr, így - köszönhetően a felgyúrt lábimnak - izomból megtartva magam, gyorsan lezavartam a dolgom.
Mire mindennel elkészültem és vettünk Pásztival sört, már el is kezdődött a koncert. Ha jól emlékszem a Királyok a házban c. nótával indult a buli. Elvileg ez egy lemez bemutató koncert volt, de elég sok régi szám, sláger hangzott el, amit a közönség nem vett rossz néven. Apropó közönség! Nem volt full haus, kb. az alsó rész felénél elfogyott a nép, de pénteken nem is nagyon várható, hogy sok kolis marad itt a Belga kedvéért. A némi tütütól elég jól kezdtük érezni magunk és még eltoltunk még egy sört, de a nótázástól kiszáradt torkunk még további seritalok lecsurgatását követelte, így úgy döntöttünk Pásztival, hogy elkezdünk zuschlagolni a mellettünk lévő asztalról, ahol ott- és elhagyott teli pohár italok hevertek. Kb. vagy 1,5 korsó sört zuschiztunk el, amit persze testvériesen elosztottunk. A koncert egész jó volt, Rács barátom csinált néhány jó képet rólunk, majd ha átküldi kiteszem, persze ha publikusnak találom. Én kb. 1 és fél 2 körül indultam haza enyhén bódult állapotban, de hazaértem. Itthon már csak behullottam az ágyba és igyekeztem, ahogy édesanyám mondaná: "Aludj kisfiam - és itt a lényeg - hamar sokat!" Ezt próbálgatom már kb. 30 éve, néha sikerrel, néha kudarccal.

Nincsenek megjegyzések: