2007. november 21., szerda

Sport! Ami a csövön kifér!

A mai nap a sport napja lesz és szinte minden nap az, amióta van bérletem. Utólag meg kell mondjam jó vétel volt, mert holnap lesz egy hete, hogy megvettem és ma már reggel meghozta az árát.
Szóval ma reggel is voltam futni. Most már olyan könnyen nyomom a 10 km-t, hogy nem is fáradok el. Simán lehajtom egy 48-50 perc alatt kényelmes tempóban, sőt valamikor még teszek rá, mert 12,5 km/h-nál nem érzem, hogy futok, csak vánszorgok, így miután átléptem a bűvös hatost - nehogy valaki is Rózsa Gyuri műsorára gondoljon az MTV1-en anno - a holtpontomat, akkor szoktam még ráhúzni. Igazán 8 km körül kapcsolok magasabb szintre, ca. 13 km/h. Na ekkor már rendesen beindul a vízhűtés is, mert addig csak úgy immel-ámmal olvadok, de ekkor bőven jön a cucc. A 15 km-es futásom során az egész pólóm tiszta víz lett, egy száraz pötty, annyi nem volt rajta, rátapadt az egész a habtestemre. Pazar látványt nyújthattam!
Mellettem jobbra és balra reggel két lány küzdött, de ez így nem jó megfogalmazás. Kb. mintha 2 cserebogár "suhant" volna mellettem. Néha átpillantottam a tempójukra, kb. 5 és 5,5 km/h sebességgel korcoltak, 0%-os dőlés szögű padon, miközben fogták a pad az első kapaszkodóját mint anno a Trabantban a majrévasat én is néha. Jól el pletyóztak, a szívük biztosan vert vagy 2-3-at, de nekik nagyon tetszett. Éppen csak 500 Kcal égettem és 57 perc alatt a lenyújtással mindennel együtt már tekertem zuhizni, hogy ne késsek el, és nem is késtem el, mert Pete Lacika behozott!
A sport az irodában sem maradt el, mivel a kis csapatom a Padlizsán BioSport Egyesület ma játszott a Magyar Hello Kitty V. osztályos csapattal a magyar kupában (én VI. osztályos vagyok) és óriási derbit követően, de felülmúlta a Padli a Kittyt 4-2-ra hazai pályán és így most már méltán rakhatom ki a Good Bye Kitty képet.
Fú! Nagyon boldog voltam, amikor megtudtam az eredményt, mivel 11-től egy elég masszív megbeszélésen voltam, ami majdnem 4-ig eltartott. A jövő héten már nincsen túl sok, szinte semmi esélyem a továbbjutásra, de lehet csak megpróbálom, talán akkor is lebecsülnek mint ma és egy meglepi győzelem csak növeli a pénzügyi keretem. Tényleg nagyon fel voltam dobva!
Most meg azért kempelek még bent, mert várom a 18:30-at, mert akkor lehet menni kedvezményes jeggyel az usziba és mivel kedden elmaradt az úszás, így ezt ma be kell pótolnom. A Pisztráng Örs egyetlen tagja sem tart velem most, így egyedül fogok küzdeni a víz ellen, de majd az úszótársak segítenek. De igazán nem is az uszásért megyek ki, hanem azért, hogy miután leúsztam az 1500-at, akkor kimenjek a gyógyvízbe és ott ücsörögjek egy kicsit, hogy visszaújítsam a testem. Biztos király lesz, mert a víz jó meleg, a levegő hűvös és a kettő kombója tökre bejön nálam, csak az öltözés, zuhanyzás, hazamenetel nem hiányzik, de valahogy majd gyorsan túlesek rajta, mert megígértem Gönczi Petinek, hogy 21:12-re haza fogok érni, hogy vegyek egy új játékost a csapatába. Még otthon is csak a sport! Ha nem vigyázok lassan ilyen leszek:

Nincsenek megjegyzések: