2007. november 10., szombat

Lábadozom!

Mostanában úgy tűnhet, hogy felhagytam az írással. Ez nem így van, csak mivel a héten beteg voltam és nem mozdultam ki a lakásból, nem is történt velem semmi olyan izgalmas dolog, amiért klaviatúrát ragadtam volna. Gyógyulgattam, szedtem ezeket a gyógyszereket, pihentem, TV-t néztem, számítógépeztem.
Jó! Voltak olyan dolgok, amelyek egy pillanatra felizgattak, mint például, hogy Klárika ételmérgezést kapott az egyik ismerősüknél, mert rossz csirkét evett és azóta sem bír a csirkére nézni, vagy, hogy Csisztu Zsuzsának elapadt az anyateje és egyebek.
Na szóval lényeg a lényeg, jobban vagyok, erősödöm, érzem magamban az erőt, érzem, hogy hív a mozgás, vár a pálya, de azért még nem vagyok 100%-os és nem is lehetek az, mert az agyamat még nem tudták kezelni. De sebaj, még 99, 99999%-os lehetek.

Nincsenek megjegyzések: