2007. november 10., szombat

Folk1,5

Gyógyulásom örömére úgy döntöttem, hogy a 3. Debreceni Folkmásfélnapon részt veszek mint szervező a Hétmérföldes Kult. Egyesület színeiben. Eredetileg is ez volt a tervem, de a betegségem majdnem keresztül húzta.
Tegnap késő délután, úgy 5 óra magasságában kezdtem el készülődni, mert 6-kor volt találkozó a Táncházban, hogy az utómunkálatokat még befejezzük. Gyorsan lefaragtam az arcomról az 1 hetes borostát, kivasaltam még egy pólót, mert nem volt rá időm a héten és gyerünk.

Küzdelmes harc volt a borotva és a borosta között, néhol még vérre menő harc is dúlt. Egészen emberi képem lett, miután még a séróm is sikerült belőni. A szemléltetés végett, úgy gondoltam, csinálok egy ilyen before/after képet, mint az arckrémeknél, vagy a samponoknál, íme:

Az Egyesület erre a jeles napra a tagjainak a 2007-es tagdíjból összegéből egyenpólót csináltatott. Bálint barátom intézte el és meg kell, hogy mondjam nagyon jól sikerült. A póló alapszíne sötétbarna és arannyal van kihímezve a hétmérföldes logó. Szerintem király!
Megérkezésemkor már állt a bál a Táncházba és 8 körül elkezdődtek a koncertek. Megkaptam a V.I.P. karszalagot és ezzel én is góré lettem, valamint így egy tál meleg étel tulajdonosa is (amit nem fogyasztottam el).
A rossz időjárás ellenére sokan voltak, emelkedett volt a hangulat, még Lacika is ellátogatott, de sajnos nem nagyon tudtam Vele sokat foglalkozni, mert elszólított a kötelesség, meg Ő is kocsival volt, így még egy jó fröccsöt sem tudtunk meginni. De majd bepótoljuk! Kb. éjfél után úgy 1 óra magasságában kezdtem érezni, hogy egy pici szünetre vágyom, mert nagyon zsongott a fejem, de hamar összekaptam magam, sőt még a szülinapos Pásztor Ágival is táncoltam egy jó kalotaszegi tsárdást. Aztán visszamentem robotolni, közben a haragosokat kibékítettem, a szomorúakat felvidítottam. Jó házigazda módjára ügyeltem a Táncházra, szemetet szedtem, töröltem a padlót, ha valami kifolyt, kiborítottam a csikkeket.
Kitartásom egészen hajnali 4-ig tartott, mert ekkor úgy döntöttem, hogy elég és nem szerettem volna visszaesni, így Ritivel elbuszoztam a Füredi utcáig, onnan gyalog vágtattam haza.
Itthon gyorsan még bevertem egy jó meleg mézes-mentát és még némi gyógyszit, hogy javítsak még magamon. Kb. 3/4 öt volt mikor lepihentem aludni. Jó kis nap volt!

Nincsenek megjegyzések: