2007. november 23., péntek

Elkezdtem!

Még mielőtt valaki azt gondolná, hogy a szaporodást kezdtem el, azt sajnos ki kell ábrándítsam. Tudom, hogy már az őseim nagyon örülnének egy Nemes purgyénak is, de ilyen ez a popszakma. A 100 Ft-ért gyereket című történet még messze van. Egészen más dolgot indítottam el, mégpedig a szeretet ünnepére való készülődést ajándékügyileg. Pontosan is Pancsikámnak, az unoka húgomnak vettem ma egy szép Szabó Magda könyvet. Lehet még mielőtt megkapja, óvatosan kiolvasom én is, így írhatok Neki hozzá néhány 31 éves "bölcs" gondolatot. Nagyon sokat nem szeretnék elárulni, hátha Ő is nézegeti az oldalt és nem szeretnék lebukni, ezért váltotok is, de annyit azért szeretnék az olvasóim orrára kötni, hogy a családban sokaknak már kitaláltam, hogy mit hozzon a Jézuska, és ha időm engedi, akkor a hétvégén már be is zsákolom a meglepiket. Igyekezni fogok, hogy szuper dolgokkal kápráztassam el a családom, mert nekem csak ŐK vannak!

Más! Amin felkúrtam itthon az agyam! Kapok ma a DH Szerviztől egy levelet, hogy itt az idő, lejárt a vízórám, és önhatalmúlag elhatározták, hogy december 4-én 8 és 15 óra között érkeznek és legyek már olyan rugalmas, hogy tartózkodjak itthon és jegybe, gyűrűbe várjam őket, jaa és ezért nem kevés összeggel le is kívánnak a helyszínen zuschlagolni (ez benne volt a levélben, hogy a helyszínen kp. azonnal kell fizetni) az óráért, plusz jön egy másik mukesz, aki leplombázza azt a szart és szintén őt is meg kell tömni pénzzel. Fizetem a nem kevés távhőt és akkor én igazodjak ezekhez a csökevényes bunkókhoz, mégis hogy oldjam meg? Oké megoldom, mert megkérem a szüleim és eljönnek, de a kur*a anyukáját az egész DH Szerviznek.
De nálam ezt elkúrták, mert keresek egy vizes embert, sőt őket fogom felhívni, vagy a közös képviselőt, hogy ajánljanak egy mukit, aki megveszi és beszereli az órát, a plombálós köcsög meg leplombálja. Inkább másnak tömöm a zsebét, mint a Hőszolgáltatós bipsiknek. Hú, nagyon ki tudnak hozni a sodromból! A rohadékok!

Csütörtök, vagyis péntek van tehát, táncházas foci. Egy picit késve indultam, de nem maradtam le igazán semmiről, csak egy meccsről, de rendesen bepótoltam. Nagyon jól esett, mert már hiányzott ez a mozgás is, mert akár hiszitek, akár nem, a futásnál is vannak unalmas szakaszok, ezért hallgatok közben zenét, így nem lesz olyan monoton. Nem sok gólt lövök mostanában, mert sajnos az erőnlét nem párosul a technikával, de azért néha egy egy gól befigyel. Az én erősségem a: "Sebesség! Egy győztes, 41 vesztes!" Aki most azt hiszi, hogy megbolondultam, az téved, mert már az vagyok, de ez a sebességes duma a Verdák c. filmből származik. Szóval bámulatos módon - köszönhető a futásnak - előzök le mindenkit és szaladok le. Ma annyi energia volt bennem, hogy egyszerűen ki tudtam volna még futni a világból. Ott nyavalyogtam a többieket, hogy még egy meccset nyomjunk. Most már ott tartok, hogy alig égetek kalóriát, mert fejlődik a testem és sokkal kevesebb ráfordítással is hatékony tudok lenni, így ma este csak 795 Kcal dobtam el magamtól. Ez kb. valamivel több, mint 2 db McDonalds-os sajtburger, de már 2 Big Mac, már nem jönne ki. Akit érdekel a kalória, az nézze meg ezt az okos kis táblázatot.


A focin beszéltem Gönczi Petivel és elárult nekem valamit, hogy miért is rohad le a gép és miért kell hajszárítóznom (Titkos info: Már nem sokáig!) és ha kihűl, miért áll leee. A válasz nagyon egyszerű és valószínűleg ez lehet a háttérben. Fizikai sérülés van az alaplapon, tehát el van törve, vagy repedve és ha hajszárítózgatom, tehát fújom neki 1500 Watt-tal a meleget, akkor a hőtágulásnak köszönhetően összezárnak a repedések és minden OK, ha viszont "kihűl" a gép, elold a két oldal és KO! Ezért kell futtatni olyan programokat, amik miatt hőt ad le a rendszer, de ezek a progik meg felzabálják a memóriát és ennek következtében lelassulok és minden csak döccen.


Zárásként megkoronázta a napom a radiátorcsőverő! Pont amikor hajszárítozgattam, akkor kezdett rá, de én is leadtam a "grízes tészta" jelét, amit előszeretettel dudálnak a debreceni autósok, hogy mégpedig: TÁ-TI-TI! ~ Fas*-ka-lap! Pofa be! Roló le!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tigris,

Az a kalóriatáblázat egyrészt nem túl friss (2005-ös), másrészt garantáltan hibás. A szszeknél pl. azt mondja, hgy 90%-os a viszki ... holott az arányok szerint 38%-a nem víz. + a kalória értékek is hibásaknak tűnnek a leírásaidban. Nehezen hihető, hogy 10 km intenzív futás ahhoz elég, hogy két kinder pinguitől megszabaduljon az ember ... szerintem válts más tanácsadóra / mérőre.