2007. november 19., hétfő

Tegnap újra ráültem!

Tegnap pazar ebédet töltöttem a bendőmbe, amely több fogásból állt össze/Májgombóc leves - Erdélyi göngyölt felsár - Sajtos-tejfeles csirkecomb - Süti/, majd némi ejtőzés után elmentem Spinningre.
Utoljára március, április táján voltam tekerni és most baromira jól esett. Csak úgy szakadt rólam a víz, egész kis tócsa maradt alattam. Ha még izzadtam volna, egész kis tenger jött volna össze a sós léből. Ilyenkor néha úgy érzem magam, mint egy szalonna, amit ha melegítenek, folynak ki belőle a zsírcseppek. Nem volt nagyon durva a zene, de egyszer sikerült mégis elszállnom pulzus ügyileg, mert 175-re toltam fel a szívverésem/perc. Ennél már volt több is, pl. 185 BPM/perc, de az nagyon brutális és csak ritkán fordul elő. Amúgy a max. pulzusom elvileg 191 BPM/perc, de ez mar jövőre már csak 190, mert az életkor előrehaladtával ez az érték fokozatosan csökken. Miután frankón letekertünk, lenyújtottunk, még átmentem a terembe még egy tesztet megcsinálni egy deréktámlás biciklin. Az eredmény 47 lett, de a felújítás óta eltűnt egy táblázat, amin a 47 értelmet kapott. Most nem tudom ez mit jelent, jót vagy rosszat. Így tegnap a mozgásból elégettem durván 700 Kcal-t.

Úgy gondoltam, hogy egy picit barbie-zok még, így bementem még a szaunába is. Vittem be egy kis citrom illatot és tök király lett volna, ha Aktívban, nem olyan spártaiak a körülmények, mint pl. nem volt se világítás, se homokóra a kabinban, a pihenőben kényelmetlen székek és brutális neon fény van, jó lenne ha lenne némi szürcsölgetni való ásványvíz, puritán falak, kosz. Ezek teljesen lehangolják a szaunafilinget. Van még hova fejlődni, de azért jól esett! Az biztos, ha lesz rá időm, többször is be fogok járni!

Nincsenek megjegyzések: