2007. november 13., kedd

Újra tigris a vízben!

A tegnap este során megbeszéltem a Pisztráng Örs tagjaival (Petivel és Bálinttal), hogy ma reggel megint megyünk úszni a sportusziba. Fel is keltem 5:25-kor. Gyorsan összeszedtem magam, mert 5:55-kor indul a 24-es busz, amivel időben oda tudok érni az uszodába.
Szerencsére ma normális 50 méteres távokat lehetett úszni, mert a múltkor igazán nem volt buli, hogy tempóztam kettőt, hármat és máris fordulás.
Elsőként csobbantam a vízbe, mert Bálint előtt elment a busz, de Ő is időben érkezett. Az őrs harmadik tagja, betegségre és fáradságra hivatkozva távol maradt a mai kiképzéstől.
A mai penzum minimum 1000 méter, maximum 1500 méter volt, így a köztes megoldást választva 1300 métert tempóztam le mellel. Cél most már a 2000 méter és a gyors tempó megtanulása és használata. Miután kiúsztuk magunkat, kimentünk még egy kicsit ázni a gyógyvízbe, majd még némi pezsgő fürdőzés és húzás melóba. Mivel még volt némi időm, így kiugrottam a piacra venni némi gyümölcsöt (alma, körte, banán). Az egyik ismerősömtől tudom, aki a déli gyümölcs biznicben járatos, hogy mandarin dömping várható és már valamilyen szinten el is kezdődött, de ezt valahogy nem vettem észre. Maradok én a jó magyar szittya almánál. Az is nagyon finom és ráadásul olcsóbb is, mint a citrusfélék.
Ma eldöntöttem, hogy terembe vonulok, azaz nem kockáztatok újabb torokgyulit, irány a meleg. Már ki is néztem, hogy hova szeretnék járni, de lehet, hogy nem túl szerencsés választás, de majd meglátjuk a vak is ezt mondta. Már nagyon vágyok futni, és érezni azt az érzést, hogy megint a lábamba raktam 10 kilométert vagy többet.
Lesz ami lesz, elmegyek oda, abba a bizonyos helybe és majd kiderül!

Nincsenek megjegyzések: