2007. november 17., szombat

Donalddal fürödtem!

Még mielőtt bárki is arra gondolna, hogy magányomban a másik nem felé kezdek fordulni és inkább a cerka vonz, az előtt szeretném ezt megcáfolni, mivel ez esetben Donald nem egy élettelen dolog és nem is egy ilyen rezgő valami.
De csak szép sorjában a dolgokkal!
Csak elmentem futni ma is, bár amikor a szalagra léptem éreztem, hogy nem biztos, hogy annyira hiányzott, de ha már siettem, hogy odaérjek és gyorsan áthuzakodtam sportruházatba, akkor nem fogok civil ruhába visszahuzakodni, így úgy döntöttem, hogy csinálok egy felmérést. Gondoltam csak majd futni kell, abba jó vagyok, kiakasztom a gépet, olyan kemény vagyok, de aztán beszo*tam, mert éppen csak gyalogolni kellett de elég kemény emelkedőn felfelé. Ha nem volt a zónába a pulzusom, akkor a kis genya lökött a tempón. Rendesen lefárasztott, teljesen jó volt, amikor véget ért a teszt. Az eredményeket remekül elfelejtettem, de sebaj, majd legközelebb megint lemérem magam, akkor pihentebben fogom csinálni. Amúgy most csak 5 km-t futottam, de azt tempósan 21 perc 41 mp alatt - tekertem mint állat.
Szóval visszakanyarodva az eredeti sztorihoz, lefutottam, nyújtottam és mentem zuhizni, lefürödni ("Ne fürggyé le!) Viszem a tusim, papucs, törölköző, beállok a víz alá és látom, hogy megjavították a falra szerelhető tusit és fel is van töltötték tusfürdővel - ááá mondom akkor minek használjam a sajátom, amikor itt van ingyé. Nyomom, szagolom, hát teljesen Donald rágó illata volt a tusinak. Annyira megörültem neki, hogy vagy kétszer lecsutakoltam magam ezzel a remek vegyszerrel. Jah, kék színű, hígabb, mint a hagyományos tusik, de nekem bejött az illata alapján. Ha valakit érdekel akkor valamibe elzuschlagolok némi mennyiséget tesztelni. Amúgy annak ellenére, hogy kétszer is bekentem magam donalddal, nem mondanám, hogy egy aromaterápiás tusi, mert nem sok illat maradt a bőrömön és még be is kellene testápolóznom magam, mert "enyhén" szárít.
Tehát megállapítom a következőket. Ezt a tusfüdőt olyan vásárlóknak ajánlja a forgalmazó, akik:
  • Szeretik a Donald rágó illatát.
  • Alapvetően zsíros a bőrük.
  • Szeretik a kék színt.
  • És inkább a természetes bőr illatot kedvelik.
  • Zsíros arcbőrű bátor emberek akár a fejükön is használhatják.
Még egyszer mondom, akit érdekel, annak tudok hozni némi mintát ebből a csodából!

Nincsenek megjegyzések: