2007. november 5., hétfő

Dögrovás kezdetén...

Na tessék!
Már korábban írtam, hogy úgy éreztem, hogy valami bújkál bennem. Sajnos már megint igazam lett. Tegnap és tegnap előtt egész nap olyan levert voltam, ki se nagyon akartam szállni az ágyból és tessék! Mára már úgy fáj a torkom, hogy ihaj! Szerintem holnap reggel a dokinál kezdek. Még az a szerncse, hogy van 17 nap szabim és nem kell táppízre mennem. De akkor sem örülök, mert a betegség mindig egy vagon pénz elköltésével jár. Ilyen gyógyszer, olyan gyógyszer, aztán a végén majd a harmadik féle segít csak. A mai napot még valahogy kikempelem, aztán hazugrom a vásárfiáért, amit az Ősök hoztak Brüsszelből (csoki -narancsos étcsoki, sör, hűtőmágnes), aztán haza a kis kecómba. Megágyazok, pocolok és vedelek egy hektó mentateát, csak még mézet és mentát kell venni. A házipatikám egy picit foghíjas, de sebaj, most majd feltöltöm a készletet.

Nincsenek megjegyzések: