2007. november 28., szerda

Letelt...

A mai napon véget ért a mozgolódás, ugyanis lejárt a bérletem. Azért nagyon nem vagyok elkeseredve, ugyanis a leállás, csak alig néhány napig fog tartani (csütörtök és péntek), de úgy érzem most, hogy olyan üres lesz ez a 2 nap. A pihenő amúgy rám is fér, mert vacakol a lábam, vagyis a bal talpam. Talán lehet, hogy túl intenzív voltam? Biztos!
Amint a következő táblázat be is mutatja.
Azért még a mai napon odatettem magam, futottam egy 10-est, az idő nagyon pazar lett, 44 perc 36 mp alatt sikerült abszolválnom a távot, az átlag tempó 13,5 km/h volt. De ami egy picit bosszant az az, hogy ebben a hónapban sem sikerül elérni a 100 km össztávot. Majd talán decemberben? Pedig nem lehetetlen. Ha tegnap nem megyek el focizni, hanem futni, akkor a mai napon átléptem volna ezt a bűvös küszöböt, de sebaj, lesz ez még sokkal jobb is. Nem adom fel! A 10 km-es táv most már széria, lassan el lehet kezdeni okosan építkezni felfelé. Növelni fogom a tempót és a távot is. Először a távot, majd a sebességet. Amúgy gyorsan átfutottam egy félmaraton edzéstervét és nem nagyon sokszor futották le edzés során a teljes távot. Igaz, talán ez egy hosszabb lefolyású edzés, talán 18 hét, de ezen az oldalon több infót találtok, hogyan lehet okosan felkészülni egy félmaratonra. Amúgy ebben a 2 hétben a legkellemesebb az a futkározásokat követő szaunázgatás volt. Nem vagyok nagy szaunás, de nagyon kellemes és hogy fokozzam az élvezeteket, még citrom- és mentaoljat is vittem be és így még pazarabb lett ez kis kikapcsolódás. Amúgy visszatérve a szombatra, szóval nyeregbe fogok szállni, mert az Aktívban nyílt nap lesz és sok fizetős tréningre ingyen be lehet majd menni.
A 10 órától kezdődő Spinningre már be is lőttem magam. Csak annyi gond van, hogy minden óra érkezési sorrendes és már jóval hamarabb ott kell lenni. Erre a 10-es órára én is odamegyek már 9:15-re. Amúgy jó lenne lenyomni 2 v. 3 Spinninget. Úgy megyek, hogy viszek több polót és ha lesz hely a többi órán, akkor beugrónak ott leszek és lecsapok a szabad alkalomra, így nem is hirdetem tovább a nyílt napot, nehogy a "rengeteg" olvasóm elharácsolja előlem a helyet :) Amúgy Gaby is fog órát tartani, de azt valószínű nem fogom meglátogatni, gondolom ez megérthető, de inkább mesélek ennél sokkalta sokkal izgisebbet, ami ma történt meg velem.


Meló után elosontam a Balamzújvárosi úton található üzletközpontokba az Ősöknek nézni meglepiket és az egyik boltba vettem is Apának egy terméket. Olyan jó volt az ár/érték arány, hogy többen is nézegették a kasszánál a kiválasztott dolgot és a nagy beszélgetés közben az eladó 1000 Ft-tal kevesebbet adott vissza. Én állítottam, hogy kevesebbet kaptam, az eladó nem tiltakozott, de mégsem kaptam vissza a lóvét, hanem X zárás és mentem a bolt rejtett szegmenseibe. Bevittek az eladóval együtt egy kis irodába és X zárás alapján előttem leszámolták a kasszában lévő pénzt, és kinek volt igaza, hát persze, hogy nekem. Azért, amikor kiderült, nagy kő esett le a szívemről, mert ha beégek, az biztos egy darabig nem megyek oda vásárolni. Többször elnézést kértek, én mondtam semmi gond, ha nem pofázunk annyit, akkor nem történt volna semmi balfékeskedés. Még egy kicsit meg is sajnáltam Katalint - az eladót - mert szegény szerintem tök para volt és még lehet, hogy le is fogják a nap végén ba**ni, remélem nem!
A nagy bogarászkodás közben bementem a területen található 3 sportboltba, hogy elsősorban vizsgáljam a kínálatot, az eladókat, a dekorációt, kicsit próbálgattam rangsorolni a boltokat. A három bolt a következő:
Szóval a tapasztalataim a következők voltak. Az elsőként nyitó Hervis a 2. helyezett a készletek hiányossága miatt és a minimális eladók miatt, akiket úgy kellett összevadászni. Az Outlets a bronz érmes. Igazán ez nem kifejezetten sportbolt, de
az nonszensz, hogy az eladó a földön ülve nézi és egyezteti a készletet a papírról. Az arany érem tulajdonosa ezek alapján az InterSport. Készlet elfogadható, bár én csak a futócuccokat vizsgáltam. Saucony azért itt sem volt és ez pontlevonás! Itt egyből levadászott 2 eladó is. Amikor kósza tekintettel néztem, azonnal jöttek kérdeztek, hogy miben tudnak segíteni.
De mind a 3 boltról összességében meg kell állapítani egy dolgot! A kifutó modellek, vagy az alacsonyabb és közepes minőségi termékek az olcsóak, de a minőségi és új termékek, azok forintra ugyanannyiba kerülnek mint a belvárosban és ezért nem éri meg kibuszozni, vagy kiautózni. Az Adidas szuper futócipője itt is 31 ezer forint, meg a Piac utcán a márkaboltban. Akkor már inkább ott veszem meg...

Nincsenek megjegyzések: