2007. november 14., szerda

Orvosi pemetefű cukorka

Miután lassan 2 napja folyamatosan "tömöm" magamba az orvosi pemetefű cukorkát, elkezdte kifejteni "jótékony" hatását.

Mit nem fejtett ki:
Hurutoldó, köhögéscsillapító, nyákoldó, izomlazító. Hatóanyagai légcsőhurut, torokgyík, asztma kezelésében eredményesek, nyugtató hatásúak, gyorsítják a sebgyógyulást. Ekcéma és övsömör esetén is alkalmazhatók. Nyugtató hatásánák köszönhetően kis adagjai szabályozzák a gyors, rendszertelen szívverést.

Mit fejtett ki: Serkentik az emésztést, valamint hashajtóként is használható. Nálam főleg az utóbbi jött be!! Ezt bebuktam, de már nem sok van belőle!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gondolom onnan tudod, hogy nem hat, mert van légcsőhurutod, torokgyíkod, asztmád, sebeid, ekcémád és övsömöröd. Na meg ideges vagy. Mondjuk ha ebben mindben szenvedsz ne csodálkozz, hogy nem gyógyultál meg pár cukorkától :D

Névtelen írta...

Ettola cukortol tegnap hatast dobtam. Elkepeszto!!!!!!!!!
Honapok ota tarto kohoges gyotort.
Reggel, napkozben, este szinte szakadatlanul kohogtem. Nagyon-nagyon csunyan es semmi nem segitett.
Tegnap egy havernom veletlenul megkinalt vele es csoda tortent:
Aznap EGYALTALAN nem kohogtem.
Ma mar deli 12 ora van, de az eddig oly megszokott kohogesroham elmaradt!!!
Tegnap este 7 ota mindosszesen 3 szemet fogyasztottam, de szinte el sem hiszem: Csoda tortent! (ezt gyorsan le is kopogom):-)
Anyam osszevasasrolt mindent, ezrekert vett Neocitrant, koptetot stb.
Havernom kb 200 Ft-os cukra pedig AZONNAL kifejtette a hatasat.
Kivalo termek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

0,3 % orvosi pemetefű :)

Bidruska írta...

🤣

Bidruska írta...

🤣

Unknown írta...

Csatlakozom sz elözö hozzaszolohoz. Mar harom napja megvagyok fazva. Köhögök nathasvagxok faj a torkom egészen veletlenül akadtam ra erre a cukorkara egy dobozal elfogyasztottam. Es most kb.4 oraja. De nagyon jol erzem magam. Nem köhögök nem fojik az orrom es nem faj a torkom.nem tudom csoda e ez. De tenxleg igy van. Nsgxon jol erzem magam. Es ugy döntöttem holnsp is elfogyazzok egy dobozkaval.kelkemes ize van. Es nagxon jotekony hatasa. Ezt tapadztsltam. Es ez a velemenyem.es ajanlom mindenkinek. Probaljak ki...👍👍👍

Unknown írta...

Tényleg jó cucc.Nem gondoltam volna,de csökkenti a náthás tüneteket..jobban mint néhány gyógyszer.