2007. november 26., hétfő

Vasárnapi gyógyulás!

Egy picit hosszúra nyúlt szombat, de nem pihenhettem sokáig, mert 10 óra körül le kellett adnom a kocsit. Gyorsan hazafurikáztam, így még volt időm ebédig szundítani és bambázni a TV-t. Aztán a vasárnapi ebéd után újra magához szippantott az ágy. De nem tiltakoztam nagyon, újra eldőltem egy picit kombózva némi tévézéssel és kb. a John Doe körül ébredeztem. Egész gyorsan összeszedtem magam, mert már múlt héten vasárnap eldöntöttem, hogy újra nyeregbe pattanok és lenyomok Mariann vezetésével egy jó kis Spinninget. Így is tettem, már fél öt körül az Aktívban voltam. Bekentem magam sportkrémmel. Ez egy nagyon finom anyag, mert késlelteti az izomfáradást. Mindenkinek ajánlom nagyon jó! Szóval király volt a Spinning, irtó nagyot tekertem, csak úgy dőlt belőlem a víz, egész kis tó lett alattam. A ruhám meg úgy nézett ki, mint aki bepisilt. Annyira jól esett, nem voltam dög fáradt, csak olyan kellemesen, így még bementem egy kicsit szaunázni. Tiszta barbie délutánt tartottam. Mikor hazaértem, bedobtam egy mosást és punnyadtam. Ez is egy király nap volt! Még 4 napig érvényes a bérletem és nem úgy tűnik, hogy venni fogok másikat és most azt a célt tűztem ki, hogy csütörtökig lefutok 47 km-t, ez azt jelenti, hogy minden nap kb. 12 km-t kell lenyomni, így elérem a havi 100 km-t. Kemény lesz, de megcsinálom!!!

Nincsenek megjegyzések: