2007. november 30., péntek

Szomorú tegnap

A tegnapi nap során a hivatalban - az árkádok alatt - felravatalozták Szabó Magdát. Szépen megcsinálták a helyet, igazán kitett magáért a város. Bár úgy érzem, hogy a Nagytemplomban méltóbb helye lett volna, mivel mind a város, mind az egyház saját halottjának tekintette az írónőt. Egész nap behallatszott a gyászzene, mellette még meló is volt rendesen. A Dóczy gimiből a srácok díszőrséget álltak és az iroda volt berendezve pihenőként, melegedőként, így egész nap ment a járkálás. 19 óráig tartott a szertartás, így bent maradtam, mert én zártam az irodát, aztán tipli haza és punnyadás.


Végre egyszer, rendes időben néztem meg a CSI Las Vegas sorozatot, persze nem is volt most olyan izgalmas rész. Amikor meg nem látom, akkor meg mindig mesélik az ismerőseim, hogy ilyen izgalmas volt, olyan izgalmas volt. De azért adtam az izgalomnak, mert megnéztem a Pók hálójában c. filmet. Na ez izgi volt a javából, csak kár hogy már láttam. De azért így is volt bennem egy kis para. Valamikor fél kettő körül ugrottam be az ágyba, amúgy nem is voltam fáradt, de pihenni kell, mert ma bálba megyek és toppon kell, hogy legyek!

Nincsenek megjegyzések: